مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-08پزشكي

ارائه خدمات رایگان دندان پزشکی در مناطق مستعد قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ابوذر محمدی، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به خدمات رایگان دندان پزشکی در مناطق مستعد خدمت استان، - مسئول بسیج دانشجویی قزوین با اشاره به خدمات رایگان دندان پزشکی در استان، گفت: گروه های جهادی شامل 450 جهادگر در حوزه های مختلف در قالب قرارگاه عهد خدمت در مناطق مستعد مشغول خدمت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ابوذر محمدی، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به خدمات رایگان دندان پزشکی در مناطق مستعد خدمت استان، گفت: گروه های جهادی شامل 450 نفر از جهادگران در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت در قالب قرارگاه عهد خدمت در مناطق مستعد مشغول خدمت هستند.

محمدی افزود: بسیج دانشجویی و دانشگاه های استان قزوین به ویژه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه دندانپزشکی متولی برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی است و باتوجه به نیاز جامعه به حوزه دندانپزشکی و هزینه های بسیار بالای ترمیم، تلاش شده است خدمات مناسبی در این زمینه به جامعه هدف ارائه شود.

میلاد لامعی، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: صفر تا صد خدمات دندانپزشکی در اردو ها به صورت رایگان ارائه می شود و بنا داریم این خدمات را وسعت دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان دندان پزشکی در مناطق مستعد قزوین

ارائه خدمات رایگان دندان پزشکی در مناطق مستعد قزوین