مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-08بين الملل

جنگ تل آویو با جهاد اسلامی برای صهیونیست ها چقدر آب خورد؟


رسانه های عبری گزارش دادند که هزینه روزانه درگیری با جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنگ اخیر بیش از هزینه روزانه جنگ سال گذشته با گروه های مقاومت مستقر در نوار غزه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت در جدیدترین گزارش خود از هزینه جنگ اخیر در اراضی اشغالی خبر داد که این جنگ تا عصر روز گذشته حدود نیم میلیارد شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) هزینه برای تل آویو به دنبال داشته است.

این روزنامه عبری اشاره کرد که برآوردها حاکی از آن است هزینه یک روز درگیری با گروه های مقاومت در جنگ اخیر بین 150 تا 160 میلیون شِکِل هزینه داشته است در حالی که این مبلغ در جنگ سال گذشته روزانه 120 میلیون شِکِل بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است که به این مبلغ ده ها میلیون شِکِل دیگر هزینه آماده باش نیروهای پلیس و نیروهای مرزبانی اضافه می شود.

این روزنامه صهیونیستی دلیل افزایش هزینه ها در جنگ اخیر را بسیج نیروهای ذخیره، استفاده از مهمات بیشتر، پرواز فشرده هواگردهای نظامی و استفاده از تجهیزات نظامی جدید مانند پهپادها و موشک های هدایت شونده عنوان کرده است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی، عصر روز جمعه، مناطقی را در نوار غزه هدف حمله قرار دادند که این اقدام با پاسخ گروه های مقاومت در نوار غزه همراه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تل آویو با جهاد اسلامی برای صهیونیست ها چقدر آب خورد؟

جنگ تل آویو با جهاد اسلامی برای صهیونیست ها چقدر آب خورد؟