مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-08اجتماعي

نماز ظهر عاشورا در استان تهران اقامه شد+ عکس و فیلم


نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران وفادارش در کربلا، با حضور مردم مومن و ولایت مدار شهرستان های استان تهران اقامه شد.

- خبرگزاری فارس از تهران؛ عاشقان و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام و مردم مومن و ولایت مدار شهرستان های استان تهران ظهر امروز دهمین روز ماه محرم الحرام، به یاد آخرین نماز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) و یاران باوفایش در کربلا، نماز ظهر عاشورا را به جماعت اقامه کردند.

مساجد، تکایا، حسینیه ها، گلزار شهدا، آستان امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان های استان تهران امروز میزبان نمازگزارانی بودند که با شور و شعور حسینی، هم عزاداری کردند و هم به اقامه نماز پرداختند تا عشق و اردات خود را به ساحت حضرت ثارالله و شهدای دشت نینوا نشان دهند.

همچنین خیل عظیم هیأت های سوگوار و عزادارن امام حسین(ع) پس از شنیدن اذان ظهر از بلندگوهای شهر، بلافاصله دست از عزاداری کشیده و در خیابان ها، پیاده روها و در هر مکانی که بودند فریضه واجب نماز را  که یکی از ارکان و مؤلفه های نهضت حسینی است، به جا آوردند.

از ساعات اولیه صبح امروز مردم مومن و خداجو در سراسر شهرها و روستاهای استان تهران برای قهرمانان حماسه تاریخ ساز کربلا، عزاداری و سوگواری کرده و اشک ماتم ریختند و در ادامه با حضور خود در صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز ظهر عاشورا در استان تهران اقامه شد+ عکس و فیلم

نماز ظهر عاشورا در استان تهران اقامه شد+ عکس و فیلم