مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-08اقتصادي

خبرنگاران امنیت شغلی ندارند


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات فراوان خبرنگاران گفت : خبرنگاران امنیت شغلی ندارند و اغلب با درآمد بسیار اندک به فعالیت ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، وحید نیشابوری مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه گفت : خبرنگاران و اهالی رسانه سالهاست از مشکلات عدیده از جمله پایین بودن درآمد و نبود بیمه رنج می برند و متاسفانه تاکنون اقدام قابل توجهی هم برای رفع این مشکلات دیده نشده است.

نیشابوری ضعف اقتصاد رسانه بخصوص در رسانه های استانی را یکی از عوامل کاهش کیفیت فعالیت های آن ها عنوان و تصریح کرد: متاسفانه در استان های کمتر برخورداری مانند کرمانشاه به دلیل عدم وجود بخش خصوصی قدرتمند و حتی بخش دولتی توانمند، وضعیت اقتصادی رسانه ها مطلوب نیست و اغلب آن ها از منابع مالی قدرتمند جهت تداوم حرفه ای فعالیت خود بی بهره هستند.

وی با اشاره به نبود حمایت مناسب از رسانه ها و خبرنگاران از سوی دولت گفت: طی چند سال گذشته شرایط اقتصادی کشور، تاثیر نامطلوبی روی فعالیت رسانه ها بویژه رسانه های مکتوب گذاشته، به شکلی که اغلب با کاهش تیراژ، کاهش صفحات و تعدیل نیرو همراه بوده اند و این وضعیت باعث بیکاری بخش قابل توجهی از فعالین رسانه در کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران امنیت شغلی ندارند

خبرنگاران امنیت شغلی ندارند