مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-08بين الملل

هاآرتص: راهبردهای اسراییل در قبال غزه احمقانه و شکست خورده است


روزنامه اسراییلی «هاآرتص» در گزارشی، سیاست های کنونی تل آویو در قبال غزه را احمقانه توصیف کرد و آن ها را نشان از شکست کامل رژیم صهیونیستی در روند سیاست گذاری ها خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از اعلام آتش بس میان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رژیم صهیونیستی، رسانه های عبری از سیاست تل آویو در قبال غزه انتقاد کرده و خواهان در پیش گرفتن اصل اقتصاد در ازای امنیت از سوی اشغالگران شدند.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، روزنامه اسراییلی هاآرتص در سرمقاله امروز (دوشنبه) خود نوشت: این عملیات نظامی، ابعاد دیگری از شکست کامل سیاست اسراییل در قبال غزه را نشان داد؛ زیرا دورهای خشونت آمیز درگیری ها بیشتر تکرار شد و روال زندگی شهرک نشینان را بارها و بارها بر هم زد .

هاآرتص ضمن اولویت دادن به نوار غزه در منافع رژیم صهیونیستی، نوشت: برای جلوگیری از این روند احمقانه اسراییل، با اشاره به سیاست تل آویو در قبال غزه، باید در مرحله اول برای بازسازی غزه و گسترش مجوزهای ورود مصالح و کالاهای ساختمانی، علاوه بر بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی در این نوار، کار کرد .

این روزنامه اسراییلی در توضیح راهبرد خود، افزود: تغییر راهبردی که قبلاً تل آویو در قبال غزه اتخاذ کرده بود، بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: راهبردهای اسراییل در قبال غزه احمقانه و شکست خورده است

هاآرتص: راهبردهای اسراییل در قبال غزه احمقانه و شکست خورده است