مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-08سياسي

شهیدی که سرش را نذر امام حسین (ع) و دستش را نذر عباس (ع) کرد


اراک؛ شهید ناصر بختیاری یکی از 6 هزار شهید دوران دفاع مقدس استان مرکزی  است که سرش را نذر امام حسین (ع) و دستش را نذر عباس (ع) کرد و بی سر و دست به دیدار معبودش شتافت.

سردار شهید ناصر بختیاری در سال 1336 در شهرستان شازند چشم به جهان گشود و در دوران نوجوانی و جوانی با شروع جنگ تحمیلی راهی جبهه ها شد.

در طول دوران حضور در جبهه ها بارها گفته بود: دوست دارم مثل سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) سرم را در راه دوست تقدیم کنم ، سر و دستش را نذر ارباب کرد و در نهایت به آرزویش رسید.

 پس از تشکیل سپاه پاسداران بلافاصله به عضویت سپاه در آمد و در مدت کوتاه حضورش در جنگ به واسطه نبوغ و توانمندی که از خود نشان داد به عنوان  فرمانده  عملیات فتح شیاکوه منصوب  و به پیروزی های ارزشمندی دست پیداکند.

شهید بختیاری  در عملیات رمضان، فرماندهی محور عملیاتی تیپ 17 قم را عهده دار شد و به همراه نیروهایش، اولین گروهی بودند که به خاک عراق نفوذ کردند.

     پس از گذشت چند روز از عملیات رمضان در روز یکشنبه بیست و سوم ماه مبارک رمضان 1402 هجری قمری مصادف با بیست و چهارم تیرماه 1361 هجری شمسی و در حالی که چند ساعت قبل از شهادت به یکی از همرزمانش گفته بود تو دعا کن من با تیر سلاح کلاش شهید نشوم من آرزو دارم با گلوله تانک به دیدار خدا بروم که در نهایت همان شد که از خدا خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که سرش را نذر امام حسین (ع) و دستش را نذر عباس (ع) کرد

شهیدی که سرش را نذر امام حسین (ع) و دستش را نذر عباس (ع) کرد