مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-08اقتصادي

کمبود دستمال کاغذی و پوشاک در بازار


یک فعال اقتصادی دلیل کمبود دستمال کاغذی و پوشاک در بازار را به غیراقتصادی بودن تولید این محصولات در کشور نسبت داد و گفت: تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه با چالش های جدی درگیر هستند و همچنین بعد از فروش کالا خریداران به موقع پول پرداخت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان خواهان نوسان در بازار نیستند ممکن است نوسان هایی قیمتی سود لحظه ای عاید آن ها شود و آن ها خواهان حاشیه سود امن و یکنواخت هستند و کسب سود از حاشیه خرید مواد اولیه چندان برای آن ها جذاب نیست.

نیما بصیری طهرانی، با بیان اینکه اظهار نظر کردن در شرایط فعلی درباره افزایش نرخ مواد سلولزی برای تولیدکنندگان گران تمام می شود، گفت: در حال حاضر سازمان حمایت قیمت های مواد سلولزی را دستوری ثابت نگه داشتند از این رو تولید برای تولیدکنندگان توجیه اقتصادی ندارد.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان باهدف کسب درآمد و سود اقدام به تولید می کنند؛ اگر تولید برای تولیدکننده توجیه اقتصادی نداشته باشد انگیزه تولید را از دست می دهد همچنین با تولیدکنندگان در صورت کسب سود می توانند هزینه های جانبی از جمله دستمزد کارگر و حامل های انرژی را بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دستمال کاغذی و پوشاک در بازار

کمبود دستمال کاغذی و پوشاک در بازار