مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-08سياسي

منتظر واکنش فوری آلمان به هتک حرمت قرآن هستیم


این اقدام هتاکانه، مصداق بارز فتنه انگیزی و نفرت پراکنی است و از سوی همه مسلمانان، موحدان و وجدان های پاک و معتقدان به همزیستی و گفتگوی بین ادیان قویا محکوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تحریک آمیز تعداد اندکی از معاندین در هتک حرمت کلام الله مجید و اهانت به مقدسات اسلامی در برابر مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان ، در روز تاسوعای حسینی را شدیدا محکوم کرد.

ناصر کنعانی تأکید کرد: این اقدام هتاکانه، مصداق بارز فتنه انگیزی و نفرت پراکنی است و از سوی همه مسلمانان، موحدان و وجدان های پاک و معتقدان به همزیستی و گفتگوی بین ادیان قویا محکوم است.

وی همچنین نسبت به پیامد ها و عواقب خطرناک اینگونه اقدامات جسارت آمیز و فتنه انگیزانه هشدار داد و افزود؛ اینگونه جسارت ها نسبت به مقدسات اسلامی، وجه دیگری از افراطی گری و خشونت آفرینی تکفیری و داعشی است که برخورد قوی و بازدارنده علیه آن از مسؤلیت های دولت های مدعی حقوق بشر، آزادی و دموکراسی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی، ضمن پاسخگو دانستن دولت آلمان در قبال این واقعه تاسف بار، تاکید کرد: منتظر واکنش فوری، شدید و صریح آلمان در برخورد با عوامل این اقدام توهین آمیز و پیگیری سریع قضایی جهت پیشگیری از تکرار چنین اقداماتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر واکنش فوری آلمان به هتک حرمت قرآن هستیم

منتظر واکنش فوری آلمان به هتک حرمت قرآن هستیم