مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-08سياسي

پیام رییس جمهوری به مناسبت بازگشت پیکر سردار اسکندری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام ابراهیم رییسی، به مناسبت بازگشت پیکر سردار بی سر، شهید حاج عبدالله اسکندری، بعد از هشت سال فراق، به میهن اسلامی، پیامی صادر کرد.

  متن پیام ریاست جمهوری که توسط امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قرائت شد به شرح زیر است: و لاتحسبنَّ الذینَ قتِلوا فی سبیل الله امواتاً بَل أحیاء عند ربّهم یرزقون پرواز در ساحت قدس ربوبی با بال­ های زیبای شهادت و عند ربهم یرزقون شدن، رسم و آیین پرفروغ و مشعشی است که از مسجد کوفه و صحرای کربلا آغاز و همه شیفتگان و دل­دادگان در طول اعصار و قرون را شیفته و واله خود نموده است.

شهیدان زبدگان و دانایان حقیقی عالم وجود بودند که همواره مترصد بهره بردن از دروازه­ های باز شده آسمان برای لبیک به ندای هل من ناصر حسینی بودند و جان شریف خود را به پروردگار عالمیان هبه و رضایت ابدی رب جلیل را خریدند و مصداق آیه شریفه ارجعی الی ربِکِ راضیه مرضیه، فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی گردیدند.

بار دیگر شاهدیم که در ایام سوگواری خامس آل عباء(ع)، استان فارس و شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان پیکر مطهر یکی از راست­ قامتان ولایت­مدار ماندگار و مانای تاریخ و تابع حقیقی اباعبدالله الحسین(ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس جمهوری به مناسبت بازگشت پیکر سردار اسکندری

پیام رییس جمهوری به مناسبت بازگشت پیکر سردار اسکندری