مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-08سياسي

شهیدی که سرش را نذر امام حسین (ع) و دستش را نذر عباس (ع) کرد


شهید ناصر بختیاری از سرداران شهیدی است که سرش را نذر امام حسین (ع) و دستش را نذر عباس (ع) کرد و به آرزویش رسید.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ شهید ناصر بختیاری یکی از 6 هزار شهید دوران دفاع مقدس استان مرکزی  است که سرش را نذر امام حسین (ع) و دستش را نذر عباس (ع) کرد و بی سر و دست به دیدار معبودش شتافت.

سردار شهید ناصر بختیاری در سال 1336 در شهرستان شازند چشم به جهان گشود و در دوران نوجوانی و جوانی با شروع جنگ تحمیلی راهی جبهه ها شد.

در طول دوران حضور در جبهه ها بارها گفته بود: دوست دارم مثل سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) سرم را در راه دوست تقدیم کنم ، سر و دستش را نذر ارباب کرد و در نهایت به آرزویش رسید.

 پس از تشکیل سپاه پاسداران بلافاصله به عضویت سپاه در آمد و در مدت کوتاه حضورش در جنگ به واسطه نبوغ و توانمندی که از خود نشان داد به عنوان  فرمانده  عملیات فتح شیاکوه منصوب  و به پیروزی های ارزشمندی دست پیداکند.

شهید بختیاری  در عملیات رمضان، فرماندهی محور عملیاتی تیپ 17 قم را عهده دار شد و به همراه نیروهایش، اولین گروهی بودند که به خاک عراق نفوذ کردند.

     پس از گذشت چند روز از عملیات رمضان در روز یکشنبه بیست و سوم ماه مبارک رمضان 1402 هجری قمری مصادف با بیست و چهارم تیرماه 1361 هجری شمسی و در حالی که چند ساعت قبل از شهادت به یکی از همرزمانش گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که سرش را نذر امام حسین (ع) و دستش را نذر عباس (ع) کرد

شهیدی که سرش را نذر امام حسین (ع) و دستش را نذر عباس (ع) کرد