مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-08بين الملل

جهاد اسلامی فلسطین چگونه نتیجه جنگ غافلگیرانه تل آویو را به نفع خود تغییر داد؟


به رغم نابرابری در موازنه قوا و نقشه از پیش آماده شده تل آویو برای حمله غافلگیرانه به نوار غزه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین توانست با شلیک گسترده موشکی نتیجه جنگ اخیر در اراضی اشغالی را به نفع خود تغییر دهد.

- فرماندهان نیروی موشکی و جبهه های شمال و جنوب سرایا القدس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین موفق شد یک پیروزی تاریخی در برابر ارتش اشغالگر رقم بزند.

این جنبش و سرایا القدس با قدرتی مضاعف ظاهر شدند که شلیک فوج موشکی به سمت عمق موجودیت [صهیونیستی] این را نمایان ساخت.

در ادامه این گزارش آمده است که  جهاد اسلامی و سرایا القدس حرکت هواپیماها در فرودگاه بن گوریون را متوقف کردند و ساکنان شهر تل آویو را به رعب و وحشت انداختند به نحوی که ساکنان این شهر وحشت زده در خیابان ها و تفرجگاه ها به دنبال درهای ورودی پناهگاه ها بودند.

روزنامه البناء اضافه کرد: شهرک نشینان شهرک های غصب شده صهیونیستی در مجاورت غزه را با فرار از خانه هایشان ترک کردند و بار دیگر تصاویر اتوبوس های سبزی که گرو ه های مسلح را پس از شکست در جگ سوریه جابه جا می کردند و فرماندهان دشمن دست از پا درازتر برگشتند، زنده کردند.

قدرت بازدارندگی که روی بازسازی آن حساب کرده بودند، مجددا و این بار با قدرت نمایی یک گروه از گروه های مقاومت به شدت آسیب دید؛ گروهی که بارِ تثبیت معادله بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی فلسطین چگونه نتیجه جنگ غافلگیرانه تل آویو را به نفع خود تغییر داد؟

جهاد اسلامی فلسطین چگونه نتیجه جنگ غافلگیرانه تل آویو را به نفع خود تغییر داد؟