مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-08پزشكي

آخرین وضع شیوع کرونا در سمنان/ قدردانی از مداحان برای توصیه به رعایت پروتکل ها


احمد ریواده، جانشین ستاد مقابله با کرونای استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: روزانه به طور میانگین  400 تا 450 نفر مشکوک به ابتلای به کرونا به بیمارستان استان سمنان مراجعه می کنند.

وی بیان کرد: از این تعداد، تست کرونای 100 تا 120 نفر مثبت می شود و از مبتلایان به کرونا به طور میانگین روزانه  20 تا 25 نفر بستری می شوند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان سمنان اضافه کرد: هم اکنون 22 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان سمنان بستری هستند.

ریواده گفت: هم اکنون سه شهرستان استان سمنان قرمز، دو شهرستان نارنجی، دو شهرستان زرد و یک شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و امیدواریم طی روزهای آینده، وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان بهتر شود.

وی همچنین با قدردانی از هیأت های مذهبی و مداحان که در کنار برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم، مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کرده اند، افزود: عزاداران حسینی باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان سمنان گفت: بر اساس گزارش ارائه شده در ستاد ملی کرونا، سمنان به نسبت بسیاری از استان ها وضع بهتری دارد و روند کرونا در آن در یک هفته اخیر کاهشی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضع شیوع کرونا در سمنان/ قدردانی از مداحان برای توصیه به رعایت پروتکل ها

آخرین وضع شیوع کرونا در سمنان/ قدردانی از مداحان برای توصیه به رعایت پروتکل ها