مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-08اجتماعي

کدام استان ها طی دو روز آینده بارانی هستند؟


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در 12 استان طی امروز و فردا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان، با بیان اینکه طی امروز و فردا در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات واقع در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان در برخی ساعات به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد، اظهار کرد: این شرایط جوی روز چهارشنبه در استان های گیلان، مازندران، ارتفاعات استان های البرز، تهران، سمنان و پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رخ می دهد.

به گفته وی در چهار روز آینده در ساعات بعد ازظهر و شب در برخی نقاط استان های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، شرق لرستان، غرب اصفهان، شمال فارس و جنوب استان مرکزی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه روز جمعه در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود، درباره شرایط جوی پنج روز آینده نیز گفت: در پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و بخش هایی از مرکز کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام استان ها طی دو روز آینده بارانی هستند؟

کدام استان ها طی دو روز آینده بارانی هستند؟