مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-08سياسي

آخرین وضع شیوع کرونا در سمنان/ قدردانی از مداحان برای توصیه به رعایت پروتکل ها


گرچه آخرین وضع شیوع کرونا در استان سمنان نگران کننده است؛ اما مسؤولان از مداحان برای توصیه به رعایت پروتکل ها قدردانی و روزهای آینده را بهتر از هفته های گذشته پیش بینی می کنند.

- احمد ریواده، جانشین ستاد مقابله با کرونای استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: روزانه به طور میانگین  400 تا 450 نفر مشکوک به ابتلای به کرونا به بیمارستان استان سمنان مراجعه می کنند.

وی بیان کرد: از این تعداد، تست کرونای 100 تا 120 نفر مثبت می شود و از مبتلایان به کرونا به طور میانگین روزانه  20 تا 25 نفر بستری می شوند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان سمنان اضافه کرد: هم اکنون 22 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان سمنان بستری هستند.

ریواده گفت: هم اکنون سه شهرستان استان سمنان قرمز، دو شهرستان نارنجی، دو شهرستان زرد و یک شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و امیدواریم طی روزهای آینده، وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان بهتر شود.

وی همچنین با قدردانی از هیأت های مذهبی و مداحان که در کنار برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم، مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کرده اند، افزود: عزاداران حسینی باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضع شیوع کرونا در سمنان/ قدردانی از مداحان برای توصیه به رعایت پروتکل ها

آخرین وضع شیوع کرونا در سمنان/ قدردانی از مداحان برای توصیه به رعایت پروتکل ها