مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-08سياسي

عاشقانه های مریدان حسین در خانه عباس!/ از شفاعت کارتن خواب ها تا شفای دخترک لال


و این گونه روزی عاشورای امسالم روایت از «هیأت بیت العباس» شد، هیأتی که جنس عزاداری و غمخواریش فرق می کند انگاری قرار و مدار نانوشته دارند از همان هایی که پای آبرو در میان است درست مثل حکایت آبروی عشق و مشک؛ - خبرگزاری فارس-همدان، سولماز عنایتی: قسمتم در روز عاشورا کتاب الفبا شد و گل ورچین کردن حروف، از قرار باید میان عطر و بوی کلمات تفال بزنم به آنهایی که معطرند به شمیم کربلا؛ بعد تند تند با رقص انگشتان بر سر کیبورد بنوازم؛ از ه دو چشم شروع می کنم و بعد ی و حمزه، نهایتاً ت آخر را می نشانم وسط صفحه و بعد از آن ب، ی و باز هم ت آخر.

از اینجا به بعد دلم هُری می ریزد و بغض از مژه هایم ریسه می شود، دست و دلم با هم می لرزد، اما باید از پسش برمی آمدم؛ بی وقفه تمام واقعه را با یک نفس در ذهن جا دادم و باز هم افتادم به جان کیبورد؛ الف و لام و بعدش عین و ب دوباره الف و سین.

و این گونه روزی عاشورای امسالم روایت از هیأت بیت العباس شد، هیأتی که جنس عزاداری و غمخواریش فرق می کند انگاری قرار و مدار نانوشته دارند از همان هایی که پای آبرو در میان است درست مثل حکایت آبروی عشق و مشک.

از عزاداری تا ایده های ناب دهه هشتادی ها در بحبوحه ایستگاه های صلواتی و دسته های حسینی وقتی مجموع صوت عاشورایی و طبل و سنج درهم می پیچید و در گوشه ای از دل خانه می کرد، پای عه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقانه های مریدان حسین در خانه عباس!/ از شفاعت کارتن خواب ها تا شفای دخترک لال

عاشقانه های مریدان حسین در خانه عباس!/ از شفاعت کارتن خواب ها تا شفای دخترک لال