مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-08پزشكي

موارد ابتلای جدید بازهم 3 رقمی شد


طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 107 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 366 نفر رسید که از این تعداد  108 بیمار بدحال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  مازندران، روزهای کرونایی در استان مازندران کماکان پُرتب و تاب سپری می شود  و ادامه روند افزایشی موارد ابتلا و فوتی نگرانی هایی به وجود آورده است.

طی 24 ساعت گذشته تعداد 86 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

طی همین مدت تعداد 106 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون 304 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 95 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر 62 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند که در 24 ساعت گذشته 21 بیمار جدید بستری و 22 بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین 13 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 107 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 366 نفر رسید که از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد ابتلای جدید بازهم 3 رقمی شد

موارد ابتلای جدید بازهم 3 رقمی شد