مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-08سياسي

صدایی به رنگ حماسه و انقلاب / مداحی را از تلاوت قرآن در مکتب خانه شروع کردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس بابل، محرم ماه عشق و دلدادگی خاکیان به افلاکیان فرا رسیده و محبان اهل بیت(ع) در سراسر گیتی داغدار حسین(ع) هستند و ماتم همه عالم را در بر گرفته است.

این روزها مجالس عزای قافله سالار شهیدان رنگ و بوی خاصی به خود گرفته و هر کسی سعی می کند به اندازه توانش از فضایل این ماه بهره ببرد و در دستگاه اهل بیت و امام حسین(ع) عرض ارادت و نوکری کند.

در این میان، حضور پیرغلامان و آنان که در این خیمه گاه عزا محاسن سفید کرده اند جلوه هایی دیگر از شور و شعور را تجلی می سازد.

علیزاده مداح اهل بابل نزدیک به 60 سال است که در مجالس و مناسبت های مختلف مذهبی مداحی و روضه خوانی می کند و مستمعان را به فیض می رساند.

این ذاکر اهل بیت (ع) در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: مداحی را از سن 12 سالگی همزمان با روز رحلت حضرت آیت الله بروجردی در بازار آغاز کردم.

وی مشوق اصلی اش را خانواده عنوان می کند و می افزاید: زمانی که به مکتب خانه می رفتم چون صدای خوبی داشتم تلاوت قرآن مجید را انجام می دادم و بعد از ورود به مدرسه هم در مراسم صبحگاهی که قرآن تلاوت می شد بنده تلاوت را انجام می دادم و مورد تشویق معلمان قرار می گرفتم.

علیزاده خاطرنشان می کند: آن وقتی که خردسال بودم بچه های محل را جمع می کردیم و دسته روی راه می انداختیم تا اینکه بزرگان محل وقتی متوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدایی به رنگ حماسه و انقلاب / مداحی را از تلاوت قرآن در مکتب خانه شروع کردم

صدایی به رنگ حماسه و انقلاب / مداحی را از تلاوت قرآن در مکتب خانه شروع کردم