مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 08:072022-08-08اجتماعي

بازدید سلاجقه از خسارت سیلاب روستای سرمشک رابر


معاون رییس جمهور ورییس سازمان محیط زیست کشور از خسارت سیلاب در روستای سرمشک رابر بازدید کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، معاون رییس جمهور ورییس سازمان محیط زیست کشور در بازدید از مناطق سیل زده منطقه سرمشک رابر گفت: احداث جاده مستقیم رابر ـ کرمان و کمربندی رابر مطالبه جدی مردم زادگاه سردار دلهاست شهرستان رابر از نظر زیرساختی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

صبح دیروز معاون رییس جمهور ورییس سازمان محیط زیست کشور با حضور جمعی ازمسئولین از منطقه سیل زده سرمشک بازدید وسپس در جمع عزاداران این منطقه حضوریافت.

معاون رییس جمهور گفت: شهرستان رابر یکی از شهرستان های با ظرفیت نیروی انسانی و طبیعی بالقوه و داشته های معدنی در سطح استان و کشور نمونه است، ولی متاسفانه از نظر زیرساختی در وضعیت مطلوبی نیست.

آقای سلاجقه افزود: در سیلاب اخیر با توجه به شرایط اقلیمی و خشکی زمین و شرایط موجود 30 روستا از سیل آسیب دیده، منازل مسکونی و اراضی مردم دچار مشکل شده و با توجه به اینکه این منطقه کوهستانی و سردسیر است می طلبد که به زیرساخت ها توجه ویژه ای شود.

سلاجقه با اشاره به اینکه بر اثر سیلاب پل ها، راه های ارتباطی منطقه سرمشک تخریب شده گفت: شرایط اقلیمی منطقه به گونه ای است که هر لحظه انتظار می رود سیلاب هایی اتفاق بیفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سلاجقه از خسارت سیلاب روستای سرمشک رابر

بازدید سلاجقه از خسارت سیلاب روستای سرمشک رابر