مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-08سياسي

تنها دخترش را به پدرم سپرد و عازم عملیات شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم، شهید سید عبدالجبار موسوی فرزند سید محمدیار متولد 5 مرداد 1340 در روستای ابملخ از توابع شهرستان سمیرم بعد از گذراندن مقطع ابتدایی به کار کسادرزی مشغول شد و در سال 1361 ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام فاطمه شد؛ وی کشاورز بود و بعنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

  برادر شهید می گوید: سیدعبدالجبار سومین فرزند خانواده بود، روستای ما بسیار دورافتاده و صعب العبور بود، شهید دوران کودکی و حتی ازدواجش در روستای آبملخ زندگی می کرد.

وی در سال 62 به مدت سه ماه به جبهه کردستان اعزام شده بود و بعد به مرخصی آمد و مجددا به جبهه برگشته بود؛ من که مشغول گذراندن دوره آموزش نظامی بودم و اطلاعی از برادرم نداشتم بعد از طی آموزش نظامی از طریق تیپ قمر بنی هاشم عازم کردستان شدم؛ بعدا که پدرم نامه ای برایم نوشت از حضور سیدعبدالجبار در کردستان مطلع شدم و همین باعث شد که من به جستجوی او بپردازم و سرانجام او را پیدا کردم که در برخورد اولی که داشتیم او سراغ تنها فرزندش فاطمه را گرفت و من که از آموزش رفته بودم و اطلاعی نداشتم گفتم همه سلامت هستند.

بعد تعریف کرد: قبل از اینکه من به جبهه بیایم فاطمه فرزند 5 ماهه وی از پشت بام به زمین افتاده و سرش شکسته و زخمی شده بود و من چون عملیات بود، او را به پدرم سپردم و آمدم و نمی دانم وضعیتش چگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها دخترش را به پدرم سپرد و عازم عملیات شد

تنها دخترش را به پدرم سپرد و عازم عملیات شد