مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 07:422022-08-08سياسي

شهدا و رزمندگان اسلام سیره امام حسین (ع) را در عمل پیاده کردند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان اسلام سیره امام حسین (ع) را در عمل پیاده کردند، اضافه کرد: شهدای گرانقدر ما در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس نه تنها برای خودشان چیزی نخواستند بلکه جان خود را فدای دین مقدس اسلام و میهن اسلامی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی ستاد کنگره شهدای قم، محمداسماعیل کوثری عصر یکشنبه طی سخنانی در یادواره 57 شهید روستای ابرجس شهرستان کهک، همزمانی برگزاری این مراسم با شب عاشورای حسینی را اتفاقی پر برکت دانست و عنوان کرد: در چنین شبی بهترین و عزیزترین یاران اباعبدالله (ع) با خدای خود راز و نیاز کردند و اخلاص و صداقت خویش را با پروردگار متعال در میان گذاشتند.

وی بیان کرد: دنیاطلبی و جاه طلبی یزیدیان و عدم آگاهی مردم کوفه باعث شد که عزیزترین عزیز پیامبر اکرم یعنی امام حسین (ع) و حتی پیام رسان حضرت یعنی مسلم بن عقیل را به شهادت رسیدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هدف سیدالشهداء (ع) از قیام عاشورا احیای مجدد دین مقدس اسلام و قراردادن مردم در مسیر صحیح بود، گفت: دنیاطلبی، بصیرت نداشتن مردم و خوردن فریب دشمن به علت عدم آگاهی منجر شد که در کنار یزیدیان مقابل حضرت ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا و رزمندگان اسلام سیره امام حسین (ع) را در عمل پیاده کردند

شهدا و رزمندگان اسلام سیره امام حسین (ع) را در عمل پیاده کردند