مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-08سياسي

شهید فرشاد ترابی: من و دوستان شهیدم از یاوران حسین(ع) هستیم


وصیت نامه فرشاد ترابی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «حسین(ع) با شهادت خود اسلام را زنده کرد و من و دوستان شهیدم همه از یاوران صمیمی حسین هستیم که مردانه قدم برای دین خدا برداشتیم و در راه حفظ اسلام جان خود را به معشوق تقدیم نمودیم».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3127/ تبرک لحظاتمان با شهیدفرشاد ترابی پدر عزیزم! امیدوارم به خاطر شهادت من هیچوقت و در هیچ حال گریه و ناراحتی نکنید و همیشه شکر را به جا آورید که این توفیق را به شما وارد که در جمع خانواده شهدا باشید، از یاوران صمیمی امام زمان(عج) باشید.

پدر عزیزم فرزندت را که در راه یاری دین خدا که به دست دشمنان ناپاک دین به شهادت رسید، حلال کنید و از تمام اهالی محل و آشنایان برایم حلالیت بطلبید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فرشاد ترابی: من و دوستان شهیدم از یاوران حسین(ع) هستیم

شهید فرشاد ترابی: من و دوستان شهیدم از یاوران حسین(ع) هستیم