مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 22:222022-08-07پزشكي

جوان آبدانانی با اهدای اعضای بدن خود جان 4 نفر را نجات داد


جوان آبدانانی با اهدای اعضای بدن خود جان 4 نفر را از مرگ نجات داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام خانواده ساکن شهرک هزارانی آبدانان با اهدای عضو فرزندشان جان چهار بیمار لاعلاج را نجات دادند.

خانواده کرم رضا شیخی زاده اهل و ساکن شهرک هزارانی آبدانان با پیروی از سنت شیرین قرآنی در یک اقدام خداپسندانه با اهدای اعضای بدن فرزند دلبندشان باعث نجات جان چند نفر شدند.

  علی حقیان از اعضای مرکز اهدا عضو دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشیع این عزیز اظهار کرد: تسلیت می گویم به خاطر از دست دادن این عزیز و تبریک به آن لحاظ که دومین مورد اهدا عضو در استان ایلام و اولین اهدا عضو در آبدانان بوده است.

وی ادامه داد: پروسه مرگ مغزی به این صورت است که توسط تیم متخصص پزشکی تشخیص داده و با موافقت خانواده به تهران انتقال داده می شود و این خانواده عزیز با افتخار برای استان با اهدا عضو موافقت کردند و جان چهار نفر را نجات دادند.

وی با اشاره به اینکه هرکدام از ما باید مبلغ ترویج فرهنگ اهدای عضو باشیم گفت : استان ایلام همیشه گیرنده بود و اینبار برای دومین بار دهنده عضو بودیم؛ در این اهدا هیچ دین مالی وجود نداشته و ندارد و حتی خانواده متوفی نمی دانند عضوها به چه کسانی اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان آبدانانی با اهدای اعضای بدن خود جان 4 نفر را نجات داد

جوان آبدانانی با اهدای اعضای بدن خود جان 4 نفر را نجات داد