مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 20:122022-08-07سياسي

کوچه ای که دلها را می شکند+عکس و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ایام محرم و عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) است و در هر کوچه و خیابان صدای نوحه به گوش می رسد و کمتر نقطه و مکانی از شهر را می بینی که پارچه های عزاداری خودنمایی نکند.

یکی از کوچه هایی که مزین به پارچه های عزاداری است و این روزها میزبانی از عاشقان و عزاداران حسینی را بر عهده دارد کوچه حسینیه حضرت علی اصغر(ع) زاهدان است.

وارد کوچه که میشوی صدای نوحه ها دلت را هوایی می کند، در همان بدو ورود به کوچه ناخواسته بر لبانت ذکر یا حسین جاری شده و قدم هایت به سوی حسینیه استوارتر می شود.

  قدم به قدم به محل حسینیه نزدیک میشوی ایستگاه های صلواتی تو را به سمت خود فرا می خواند اینجا سه ایستگاه جانمایی شده ایستگاه پذیرایی با حضور جوانان، ایستگاه توزیع و فروش کتاب و پخش نوحه و مداحی با حضور نوجوانان و ایستگاه واکس با حضور کودکان.

    در همان ابتدا کودکانی که در غرفه واکس  مشغول هستند، نظرم را جلب می کند به سراغشان میروم تا هرچند کوتاه حال و احوالشان را بپرسم.

  محمدعلی مغفرتی یکی از فعالان این ایستگاه می گوید: هشت نفر در این غرفه فعال هستیم و از ساعت یک و نیم الی سه ظهر که برنامه حسینیه برگزار می شود، کفش های عزاداران را واکس میزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچه ای که دلها را می شکند+عکس و فیلم

کوچه ای که دلها را می شکند+عکس و فیلم