مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 20:072022-08-07سياسي

سردار فلاح زاده: جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از پا نخواهند کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سردار محمدرضا فلاح زاده در پنجمین یادواره شهید مدافع حرم فرمانده نابغه مرتضی حسین پور شلمانی فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون در گلزار شهدای شلمان با بیان اینکه در طول تاریخ مردم این منطقه به شیعه خدمت زیادی کردند، اظهار کرد: علما و امثال میرزاکوچک خان ها از جمله مبارزانی بودند که سر مقابل دشمن خم نکردند و رشیدانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

  وی با بیان اینکه تولد امام حسین (ع) همراه با گریه پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) بود، گفت: امام حسین در طول عمر زندگی خود، همه سختی ها و دشمنی ها علیه پیامبر و پدر و مادر خود دید و همه آن ها را شاهد بود و همه بیعت ها و بیعت شکنان را نیز دید و در جنگ های زیادی همراه با پدرش بود.

  جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه هدف امام حسین (ع)، احیای سنت پیامبر و امر به معروف و نهی از منکر بود، افزود: دشمنان اسلام زور و خشنونت را جایگزین اسلام رئوف و مهربانی و اسلام محمدی کرده بودند ولی اهالی کوفه و مکه و غیره امام حسین را در عمل یاری نکردند و اندک افرادی با امام در کربلا بودند.

  فلاح زاده با بیان اینکه چندین سال بعد پیروان یزیدیان به دنبال همان اهداف، دست به تخریب قبور ائمه و فتنه علیه اسلام کردند، تصریح کرد: اگر امام و انقلاب اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فلاح زاده: جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از پا نخواهند کشید

سردار فلاح زاده: جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از پا نخواهند کشید