مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 19:472022-08-07سياسي

بهترین طواف کعبه به نیت سرباز روز تاسوعا


کتاب سرباز روز نهم، درمورد یکی از شهدای مدافع حرم است که به شهید روز تاسوعا معروف است، این کتاب با بازنویسی یک نویسنده اصفهانی به چاپ رسیده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تاسوعا بزرگداشت شهادت اسوه ایثار و ادب، دلاوری و وفا و حق گذاری عباس بن علی(ع) است و هنوز تاریخ، روشن از کرامت های اوست و نام او با وفا و ادب و مردانگی همراه است.

آن سردار فداکار با لبی تشنه و جگری سوخته، پا به فرات گذاشت امّا جوانمردی و وفایش نگذاشت که او آب بنوشد و امام و اهل بیت(ع) و کودکان تشنه کام باشند، لب تشنه از فرات بیرون آمد تا آب را به کودکان برساند.

دستان ابواالفضل(ع) قلم شد و این دست ها برای آزادگان جهان علم گشت و عباس(ع)، آموزگار بی بدیل فتوّت و مردانگی در تاریخ شد، به گونه ای که مردانی از این عصر از او الگو گرفتند تا سرباز روز نهم شوند.

کتاب سرباز روز نهم حاصل زندگی مجاهدانه و خستگی ناپذیر شخصی است که می تواند در دوره حاضر، بی شک الگویی دست یافتنی باشد، او از سال 1392 با ده ها ترفند پایش را به سوریه باز می کند، ظرف دو سال از چهره های محبوب و مؤثر مدافعان حرم می شود، آنچه شهدا را الگو می کند، همه زندگی شان است،  در این کتاب نویسندگان سعی کرده اند جامعه را آن طور که هست نشان دهند؛ با همه خوبی ها و بدی هایش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین طواف کعبه به نیت سرباز روز تاسوعا

بهترین طواف کعبه به نیت سرباز روز تاسوعا