مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 18:572022-08-07بين الملل

اقدامات رژیم صهیونیستی در سایه سکوت مجامع بین المللی انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه در یک گفتگوی تلفنی در خصوص آخرین وضعیت تحولات غزه و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در شهادت جمعی از غیر نظامیان خصوصاً زنان و .

- وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات سبعانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، این گونه اقدامات را در سایه سکوت مجامع بین المللی و برخی مدعیان حقوق بشر دانست و به شدت آن را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه در یک گفتگوی تلفنی در خصوص آخرین وضعیت تحولات غزه و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در شهادت جمعی از غیر نظامیان خصوصاً زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی با اشاره به اقدامات سبعانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، این گونه اقدامات را در سایه سکوت مجامع بین المللی و برخی مدعیان حقوق بشر دانست و به شدت محکوم کرد.

فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز به گفتگوی تلفنی خود با دبیرکل سازمان ملل متحد درخصوص ضرورت اقدام بین المللی برای جلوگیری از استمرار سیاست تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اشاره، و حملات انجام شده از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات رژیم صهیونیستی در سایه سکوت مجامع بین المللی انجام می شود

اقدامات رژیم صهیونیستی در سایه سکوت مجامع بین المللی انجام می شود