مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-07اقتصادي

توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی در تاسوعا و عاشورای حسینی در کاشان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از توزیع 4 هزار و پانصد بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته 500 هزار تومان، مجموعاً به ارزش 2 میلیارد و 250 میلیون تومان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بین نیازمندان شهرستان کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به چهارمین مرحله توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک های مؤمنانه اظهار داشت: در این مرحله تعداد 4 هزار و پانصد بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته 500 هزار تومان، مجموعاً به ارزش 2 میلیارد و 250 میلیون تومان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بین نیازمندان شهرستان کاشان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع اقلام در قالب 57 محله اسلامی شهرستان صورت می پذیرد، افزود: بسیجیان رسیدگی به نیازمندان را سرلوحه کارشان قرار داده و اقدامات گسترده ای را نیز در این باره انجام داده اند.

اکبری با اعلام اینکه پنجمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سال جاری، قبل از اربعین حسینی انجام خواهد شد، افزود: در سال 1401 سه مرحله رزمایش کمک مؤمنانه از عید نوروز، ماه مبارک رمضان، رحلت حضرت امام خمینی (ره) و امروز هم چهارمین مرحله در حال انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی در تاسوعا و عاشورای حسینی در کاشان

توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی در تاسوعا و عاشورای حسینی در کاشان