مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-07سياسي

حجت الاسلام مومنی: حضرت عباس(ع) مطیع محض امام حسین(ع) بودند


حضرت عباس (ع) مطیع محض سیدالشهدا بودند و سید الشهدا هم هیچ نگرانی از خیمه ها نداشتند چون قمربنی هاشم همچون کوه استوار در معیت امام حسین(ع) بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی طی سخنانی بعد از نمازعصر روز تاسو عا در حرم بانوی کرامت اظهار داشت: سید الشهدا جهت حرکت و قیام خودشان شرایط مختلفی را بیان می فرمایند به همین خاطر کسانی می توانند همراه امام باشند که این شرایط را کسب کرده باشند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: سند چشم انداز سیر و سلوک عاشورایی سید الشهدا نیاز به انسان هایی دارد که در مرحله عمل بتوانند آن را انجام بدهند.

مومنی تاکید کرد: معیت در کنار امام معصوم باید تا لحظه آخر باشد به همین خاطر کسانی می توانند به مقام معیت برسند که اهل بذل جان ، مال و آبروی خودشان باشند.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: حضرت عباس (ع) مطیع محض سیدالشهدا بود و سید الشهدا هم هیچ نگرانی از خیمه ها نداشتند چون قمربنی هاشم همچون کوه استوار در معیت امام حسین(ع) بود.

  مومنی افزود: حضرت عباس علیه السلام قریب به 40 سال در کنار امام حسین (ع) بود اما یکبار حضرت را برادر خطاب نکردند بلکه در همه حال حضرت سیدالشهدا را مولا و آقا خطاب می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام مومنی: حضرت عباس(ع) مطیع محض امام حسین(ع) بودند

حجت الاسلام مومنی: حضرت عباس(ع) مطیع محض امام حسین(ع) بودند