مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-07اجتماعي

هشدار آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های فصلی در 11 استان


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از احتمال جاری شدن روان آب و آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، خسارت در اثر باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش شعاع دید در 11 استان طی 2 روز آینده به علت رگبار باران، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در 5 روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، شمال و شرق خوزستان، جنوب لرستان،شمال فارس و برخی نقاط استان مرکزی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک داریم که امروز در این مناطق بارش ها شدت بیشتری دارند.

وی افزود: در 5 روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک داریم و این شرایط در سه روز آینده در برخی نقاط کرمانشاه، ایلام و خوزستان پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در سه روز آینده در سواحل خزر، اردبیل، خراسان شمالی، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و برخی نقاط آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک داریم.

ضیاییان اضافه کرد: روز چهارشنبه 19 مرداد در استان های مازندران، گیلان، همچنین ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات تهران، سمنان و البرز این شرایط پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های فصلی در 11 استان

هشدار آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های فصلی در 11 استان