مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-06دانش

دوره کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده گفت: دوره کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی بر مبنای برنامه تحولی نیاز آفرینی و با مشارکت تیمی از متخصصان و صاحب نظران با هدایت مستقیم دانشگاه با هدف تربیت .

- ‫با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برای نخستین بار دوره کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده گفت: دوره کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی بر مبنای برنامه تحولی نیاز آفرینی و با مشارکت تیمی از متخصصان و صاحب نظران با هدایت مستقیم دانشگاه با هدف تربیت نیروهای متخصص و ماهر برای این بخش از نیازهای حوزه فناوری اطلاعات و رایانه در ذیل گروه صنعت در سال جاری تدوین، تصویب و مقرر شد تا در مراکزی که شرایط، تجهیزات و امکانات مورد نظر را دارند، تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا شود.

‫دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی افزود: تولید محتوای دیجیتال یکی از مهمترین اقدامات لازم در راستای تحقق اهداف یک کسب و کار و یکی از ستون های اصلی راهبرد فروش و برندینگ محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب شد

دوره کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب شد