مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 20:522022-07-07سياسي

ائتلاف سعودی، 3 پیشنهاد صنعاء برای بازگشایی مسیرها را رد کرد


سخنگوی جنبش انصار الله خبر داد که دولت نجات ملی، سه پیشنهاد برای بازگشایی مسیرهای استان تعز و سایر استانهای یمن مطرح کرد، ولی ائتلاف متجاور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله و رییس هیأت مذاکره کننده یمن شامگاه امروز پنجشنبه از کارشکنی ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی خبر داد.

شبکه خبری المسیره به نقل از عبدالسلام گزارش داد، دولت نجات ملی، سه پیشنهاد برای بازگشایی مسیرهای استان تعز و سایر استانهای یمن مطرح کرد، ولی ائتلاف متجاور، این پیشنهادها را رد کرد.

وی با بیان اینکه طرف مقابل، در واقع، از چندین طرف مختلف تشکیل شده است، تصریح کرد، ائتلاف متجاوز از پرونده راهها در حال سوء استفاده و باجخواهی است.

این مقام یمنی خاطر نشان کرد، نوع برخورد طرف مقابل باعث شد که دولت نجات ملی، طرحهای انسان دوستانه ارائه دهد و منفعت شهروندان را بر هر چیز دیگری، مقدم بداند.

شورای عالی سیاسی یمن همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان، در اقدامی یکجانبه بازگشایی جاده الخمسین-الستین در تعز را اعلام کرد.

بازگشایی این جاده، پس از مشورت با کمیته نظامی ملی که تلاش های زیادی برای بازگشایی جاده ها در تعز و تعدادی از استان ها انجام می دهد، صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی، 3 پیشنهاد صنعاء برای بازگشایی مسیرها را رد کرد

ائتلاف سعودی، 3 پیشنهاد صنعاء برای بازگشایی مسیرها را رد کرد