مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-07سياسي

اعلام جرم دادستانی زاهدان علیه یک خواننده


بعد از حواشی اخیر یک اجرای گرشا رضایی در سیستان و بلوچستان، معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز این استان اعلام کرد که پرونده ای علیه او در دادسرا تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: جمعه 10 تیر 1401 گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ کنسرتی در استان سیستان و بلوچستان برگزار کر که در جریان برگزاری این کنسرت، یکی از مخاطبان از میان جمعیت به او گفت که پلی بک (لب خوانی؛ یعنی پخش موسیقی از روی سیستم و لب زدنِ خواننده یا اَدای نوازندگی درآوردنِ نوازندگان) اجرا نکند.

این گفته با واکنش گرشا رضایی همراه شد و او در میانه کنسرت خود در چند نوبت پاسخ هایی بیان کرد تا اتهام پلی بک بودن اجرا را از خود و نوازندگانش دور کند.

فیلم مواجهه گفتاری رضایی با این فرد، در روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی به شدت دست به دست شده است و انتشار آن موجی از اعتراض علیه رفتار گرشا رضایی که عنوان تحقیر و تمسخر مخاطب در توصیف آن به کار گرفته شده است، را به راه انداخته است.

تا جایی که رضایی در صفحه شخصی خود با انتشار یک ویدئوی جدید سعی بر توضیح رفتارش و ابراز احترام و ارادت به مردم سیستان و بلوچستان داشت.

با دنباله دار شدن ماجرا در فضای عمومی، شب گذشته، چهارشنبه 15 تیر 1401، ابوالفضل احمدزاده، معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جرم دادستانی زاهدان علیه یک خواننده

اعلام جرم دادستانی زاهدان علیه یک خواننده