مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 16:222022-07-07سياسي

اجرای 70 برنامه عفاف و حجاب در دماوند/ رزمایش تذکر لسانی اجرا می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند از اجرای 70 برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد و گفت: رزمایش تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان دماوند اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، غلامرضا نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم جامعه و انقلاب اسلامی احیای معارف دینی است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین معارف دینی، امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: این امر شأن گسترده ای در همه موضوع های اجتماعی دارد و یکی از موضوع هایی که در جامعه اسلامی به طور ویژه به آن پرداخته می شود، بحث عفاف و حجاب است.

عفاف و حجاب نیاز همیشگی ماست/ 25 دستگاه در فرهنگ سازی عفاف و حجاب مسؤولیت دارند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند ادامه داد: عفاف شامل همه مخاطبان جامعه و برای همه سنین وجود دارد و در آموزه های دینی دستوراتی برای آن از دوران نوزادی تا بزرگسالی دختر و پسر از جمله عفت در کلام، پوشش و روابط مطرح شده است.

نجفی تصریح کرد: عفاف و حجاب نیاز همیشگی ماست که باید در طول سال به آن پرداخته شود، اما واقعه مسجد گوهرشاد در 21 تیرماه تقویم رسمی کشور به عنوان هفته عفاف و حجاب نام گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 70 برنامه عفاف و حجاب در دماوند/ رزمایش تذکر لسانی اجرا می شود

اجرای 70 برنامه عفاف و حجاب در دماوند/ رزمایش تذکر لسانی اجرا می شود