مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 16:172022-07-07سياسي

امروز در شورای اداری استان قزوین چه گذشت؟


دومین جلسه شورای اداری استان قزوین در سال جاری ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، دومین جلسه شورای اداری استان قزوین در سال1401 پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

در این جلسه فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمع شدن ما در کنار هم به نوعی رزمایش خدمت است و قطعا همه ما در یک هدف آن هم خدمت به مردم مشترک هستیم و تلاش می کنیم وی افزود: امروز زمان سیاست بازی های گذشته نیست بلکه امروز همه باید در مسیر مقابله با جنگ ترکیبی که وجود دارد تلاش کنیم.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اجاره نشین، امروز در چالش هستند از این رو خواستار آن هستم تا تدابیر استانی به منظور حمایت از این افراد در نظر گرفته شود که در این راستا می توان به مواردی چون ارائه تسهیلات بانکی، استفاده از ظرفیت خیران و استفاده از سازمان ها و ارگان ها اشاره کرد.

محمد بیگی با بیان اینکه در حوزه میراث فرهنگی انتقاد شدیدی نسبت به ساخت یک واحد مغازه در کنار درب کوشک وجود دارد، گفت: به عنوان نماینده مردم انتظار پاسخگویی دارم که در غیر اینصورت موضع گیری علنی خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز در شورای اداری استان قزوین چه گذشت؟

امروز در شورای اداری استان قزوین چه گذشت؟