مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-07سياسي

برگزیدگان جشنواره ملی «مطبوعات دینی» تجلیل شدند


نخستین جشنواره ملی «مطبوعات دینی» با دریافت بیش از 800 اثر از 195 خبرنگار و روزنامه نگار طی مراسمی با حضور وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات دینی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله سیدمحمدسعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، احمد امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین کشوری و استانی ظهر امروز در تالار فرهنگ و هنر استان قم برگزار شد.

محمدجواد محرابی دبیر علمی اولین جشنواره مطبوعات دینی، طی سخنانی بیان کرد: در این جشنواره 195 نفر از خبرنگاران و روزنامه نگاران افزون بر 800 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و شرکت کنندگان در سه بخش حرفه ای، موضوعی و نشریات تخصصی حوزه دین با یکدیگر رقابت کردند.

وی افزود: نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی، شهریورماه سال گذشته اعلام فراخوان شد که علاقه مندان برای ارسال آثار خود تا 30 آبان ماه 1400 فرصت داشتند،  نخستین بخش با عنوان بخش حرفه ای در موضوع هایی ازجمله تیتر، مصاحبه و گزارش خبری بود، بخش دوم جشنواره بخش موضوعی نام داشت که در موضوعاتی همچون عفاف و حجاب، ایثار و شهادت و مسجد رکن محله محوری ترتیب یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره ملی «مطبوعات دینی» تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره ملی «مطبوعات دینی» تجلیل شدند