مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-07سياسي

نامه سرگشاده ییرهادی نماینده مجلس به فرمانده نیروی انتظامی درباره گشت ارشاد


برخوردهای مختلف و سلیقه ای با پوشش زنان از سوی برخی ضابطان، هدایت آنها به ون های گشت ارشاد، استفاده از ادبیات نامناسب، تحقیر و برخورد نامناسب برخی از ماموران زن در محل بازداشتگاه و بعضا برخورد با زنان بازداشت شده از قبیل هُل دادن از جمله موارد یاد شده است.

- برخوردهای مختلف و سلیقه ای با پوشش زنان از سوی برخی ضابطان، هدایت آنها به ون های گشت ارشاد، استفاده از ادبیات نامناسب، تحقیر و برخورد نامناسب برخی از ماموران زن در محل بازداشتگاه و بعضا برخورد با زنان بازداشت شده از قبیل هُل دادن از جمله موارد یاد شده است.

محسن پیرهادی، نماینده تهران در مجلس در نامه ای سرگشاده به سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی از سبک برخورد برخی ماموران گشت ارشاد با زنان انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، او نوشت: بعضا سبک مواجهه ماموران گشت ارشاد با زنان کم حجاب در سطح شهر شایسته عنوان نیروی انتظامی که بنا بر هویت ذاتی اش قراراست حافظ و مامن شهروندان ورای دین و ملیت شان باشد نیست.

وی اضافه کرد: متاسفانه آنطورکه در مواردی محل گلایه برخی خانواده ها و شماری از زنان قرارگرفته است.

برخوردهای مختلف و سلیقه ای با پوشش زنان از سوی برخی ضابطان، هدایت آنها به ون های گشت ارشاد، استفاده از ادبیات نامناسب، تحقیر و برخورد نامناسب برخی از ماموران زن در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده ییرهادی نماینده مجلس به فرمانده نیروی انتظامی درباره گشت ارشاد

نامه سرگشاده ییرهادی نماینده مجلس به فرمانده نیروی انتظامی درباره گشت ارشاد