مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-07اجتماعي

مازندران/ جاده کندوان یکطرفه است


ترافیک در هراز و فیروزکوه سنگین شد.

- رییس پلیس راه مازندران با اشاره به افزایش حجم تردد خودرو در جاده های ارتباطی این استان، از ممنوعیت تردد خودرو در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان تا اطلاع بعدی خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، وضعیت ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز حدفاصل آب اسک تا گزنک و وانا تا بایجان، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

مرکز مدیریت راه های کشور نیز با صدور اعلاعیه ای اعلام کرد که ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده فیروزکوه در محدوده شهر دماوند و همچنین آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل شماره 17 تا انتهای مسیر سنگین است.

جاده های مازندران از ساعت 12 دیروز چهارشنبه 15 تیر ماه زیر بار محدودیت های ترافیکی 6 روزه شامل تعطیلات پایان هفته و عید قربان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران/ جاده کندوان یکطرفه است

مازندران/ جاده کندوان یکطرفه است