مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-07سياسي

استفاده صحیح از ابزار هنری و رسانه ای بهترین نوع مقابله با استکبار است


مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی بابیان اینکه اندیشه ها تنها در قالب هنر متعهدانه ماندگار است گفت: استفاده صحیح از ابزارهای هنری و رسانه ای بهترین نوع مقابله با استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در تربت جام سرهنگ پاسدار علی اصغر رجبی ظهر امروز در آیین معرفی مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان این شهرستان اظهار کرد: اندیشه ها تنها در قالب هنر متعهدانه ماندگار و با ارزش است.

وی با اشاره به اینکه استفاده صحیح از ابزارهای هنری و رسانه ای بهترین نوع مقابله با استکبار است بیان کرد: اگر دشمن با زبان، قلم، کاریکاتور، فضای مجازی و .

به ما هجمه می کند باید با همان ابزار هنری با آنان مقابله کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه همه ذائقه های هنری در کانون بسیج هنرمندان دیده شود، یادآور شد: باید مدیران کانون ها به رشته های هنری متناسب با ظرفیت های هر شهرستان اهمیت ویژه داده و ارزش های ناب انقلاب اسلامی را با تربیت هنرمند متعهد بسیجی به نسل های جوان نشر و گسترش دهند.

 دستاوردهای انقلاب در قالب جهادی برای مردم تبیین شود همچنین سرهنگ پاسدار اسماعیل جامی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران در جنگ سخت و نرم شکست خوردند و به جنگ ترکیبی روی آورده است بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده صحیح از ابزار هنری و رسانه ای بهترین نوع مقابله با استکبار است

استفاده صحیح از ابزار هنری و رسانه ای بهترین نوع مقابله با استکبار است