مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-07سياسي

حجت الاسلام ذوالنوری: رسانه ها به استاندار های دینی توجه کنند


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی حب و بغض های سیاسی و جناحی مانع از رساندن خبر پاک به مخاطب می شود درحالی که رسانه های جمعی و مطبوعات باید بر اساس ارزش ها و استاندارد های دینی تولید محتوا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات دینی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: نشریه ها و مطبوعات به صرف اینکه یک رسانه یا بستر اطلاع رسانی است از نظر دینی و اخلاقی دارای ارزش ذاتی نیست و لازم است نشریات تعهداتی داشته باشند تا سبب گمراهی و ضلالت جامعه و مردم نشوند.

وی عنوان کرد کرد: متاسفانه امروز کنترلی بر روی خوارک فکری مردم در فضای مجازی وجود ندارد و همین مشکل گاهی در مطبوعات نیز به خاطر حب و بغض های سیاسی و جناحی احساس می شود که مانع از رساندن خبر پاک به مخاطب می شود، رسانه های داخلی کشور باید طبق ارزش ها و استاندارد های دینی تولید محتوا کنند.

ذوالنوری اظهار کرد: امروز دشمنان و نظام استکبار با تمام امکانات و تجیهزات رسانه ای برای سیاه نمایی علیه انقلاب اسلامی روی کارآمده اند، نظام استکبار با امکانات گسترده ای که دارد در جنگ تمار عیاری جای خوب و بد را تغییر داده و غلط را درست و درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ذوالنوری: رسانه ها به استاندار های دینی توجه کنند

حجت الاسلام ذوالنوری: رسانه ها به استاندار های دینی توجه کنند