مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-07سياسي

اجرای طرح ملی قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و توزیع بین نیازمندان


معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از اجرای طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) در روز عید قربان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی از دو سال گذشته و پس از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش همدلی در سطح جامعه برای رسیدگی به آسیب دیدگان از کرونا، تشکیل شد، اظهار کرد: در این قرارگاه فعالیت های مختلفی برای حمایت از گروه های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان به نام مبارک امام زمان(عج) انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش رو بودن عید سعید قربان، ابراز کرد: در این روز بزرگ طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) را با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) برای نخستین بار اجرا می کنیم و گوشت حاصل، از عید قربان تا عید بزرگ غدیر بین جامعه هدف کمیته امداد و قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی با عنوان هدیه امام زمان(عج) توزیع خواهیم کرد.

  معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته توسط کمیته امداد این طرح همزمان با قم در تمام مراکز استان ها به اجرا خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و توزیع بین نیازمندان

اجرای طرح ملی قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و توزیع بین نیازمندان