مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-07پزشكي

دز یادآور را از چه پلت فرم های استفاده کنیم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر سید رضا بنی هاشمی درباره اوج گیری دوباره کرونا ویروس در کشور اظهار کرد: - مدیر تحقیق و توسعه R&D موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با بیان این که ایمنی بیشتر افراد جامعه حاصل واکسیناسیون و ایمنی طبیعی است، گفت: برای دوز یادآور توصیه به مصرف واکسن های با مقدار کم آنتی ژن در هر دوز و بر پایه پروتیین نوترکیب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر سید رضا بنی هاشمی درباره اوج گیری دوباره کرونا ویروس در کشور اظهار کرد: به عنوان یک پژوهشگر در حوزه ایمونولوژی و واکسن وظیفه می دانم مطالبی را به منظور افزایش اطلاعات هموطنان عزیز عنوان و انتخاب را به خودشان واگذار کنم.

وی تاکید کرد: یکی از واقعیت هایی که باید روی آن بحث کنیم، چرایی آرام شدن کرونا در ایران برای مدتی کوتاه است؟ اگر پاسخ واقعی این سوال را بدون تعصب بدانیم به درستی خواهیم توانست راهکار های آینده در مقابل این بیماری را ترسیم کنیم.

عضو هیئت علمی موسسه رازی در ادامه با طرح این سوال که آیا تنها واکسن های استفاده شده در ایران موجب ایمنی کنونی شده است و یا هزینه های بیشتری را بابت این ایمنی پرداخت کرده ایم؟ تصریح کرد: با توجه به آمار مجله لنست در خصوص تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دز یادآور را از چه پلت فرم های استفاده کنیم؟

دز یادآور را از چه پلت فرم های استفاده کنیم؟