مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-07سياسي

آزادسازی 2 هکتار از حریم رودخانه فشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امین عبدی اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های دستگاه قضا که به صورت ویژه نیز مورد تأکید رییس قوه قضاییه قرار گرفته است، - دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ از آزادسازی 45 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی تغییر کاربری یافته و آزادسازی دو کیلومتر از حریم و بستر رودخانه فشند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امین عبدی اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های دستگاه قضا که به صورت ویژه نیز مورد تأکید رییس قوه قضاییه قرار گرفته است، بحث تغییر غیرمجاز اراضی کشاورزی است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این امر به صورت مستقیم با امنیت غذایی ارتباط دارد، بنابراین در برخورد با این تخلف بسیار جدی و قاطع هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ با بیان اینکه اقدامات مقابله ای با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز با توجه به مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری ها با جدیت ادامه دارد، ادامه داد: همه کسانی که قصد تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی به صورت غیرمجاز را دارند باید بدانند که برخورد قضایی در انتظار متخلفان است.

وی با اشاره به اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در این شهرستان تصریح کرد: بیش از 25 مورد دیوارکشی غیرمجاز به طول تقریبی 5 هزار و 85


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 2 هکتار از حریم رودخانه فشند

آزادسازی 2 هکتار از حریم رودخانه فشند