مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-07اقتصادي

افزایش 65 درصدی پرداخت مستمری به خانواده های زندانیان تحت پوشش


مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان ساوه با اشاره به این که تعداد خانوارهای تحت پوشش انجمن حدود 180 خانوار است، گفت: پرداخت مستمری ماهانه امسال در مقایسه با سال گذشته حدود 65 درصد افزایش یافته است.

- سید نصرت الله موسوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره به این که تعداد خانوارهای تحت پوشش انجمن حدود 180 خانوار است، اظهار کرد: پرداخت مستمری ماهانه امسال در مقایسه با سال گذشته حدود 65 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: حمایت مستمر از دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش به صورت نقدی و غیر نقدی شامل توزیع سبد تحصیلی و پرداخت شهریه بوده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان ساوه بیان کرد: تمامی خانواده های تحت پوشش برحسب نیاز به مراکز درمانی شامل آزمایشگاه ها، پزشک متخصص، فیزیوتراپی و رادیولوژی و .

معرفی می شوند که طبق هماهنگی، به طور رایگان پذیرش می شوند یا در صورت پرداخت هزینه درمان آنها از طریق انجمن تأمین می گردد موسوی ادامه داد: به عنوان نمونه چند مورد از همسران زندانیان و یا فرزندان آنها که دارای بیماری های خاص هستند هر ماه کمک هزینه درمان به آنها پرداخت می گردد.

وی تصریح کرد: کمک مالی انجمن به خانواده زندانیان بابت ایاب و ذهاب جهت ملاقات به شهرها و استان های دیگر از قبیل اراک، تهران، کرج، بندرعباس و سایر شهرهای کشور و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 65 درصدی پرداخت مستمری به خانواده های زندانیان تحت پوشش

افزایش 65 درصدی پرداخت مستمری به خانواده های زندانیان تحت پوشش