مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-07سياسي

حجت الاسلام نواب: قلمرو همگرایی اسلام همه انسان ها را شامل می شود


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه قلمرو همگرایی اسلام همه انسان ها را شامل می شود، گفت: در همگرایی دینی یک فردی از شمال کره زمین برای حمایت از برادر دینی خود به جنوب کره زمین می رود چراکه این حمایت را یک وظیفه دینی می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب پیش از ظهر امروز در همایش بین المللی بازشناسی جایگاه حج در تقویت همگرایی اسلامی؛ فرصت ها و چالش ها که در تالای امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به اینکه شعار حج سال جاری حج؛ معنویت، انسجام، اقتدار اسلامی و دفاع از مسجد الاقصی است، اظهار کرد: خداوند این فریضه همگانی را برای مسلمانان قرار داده و بزرگ ترین شعار آن اتحاد مسلمانان است.

وی با بیان اینکه حج مظهر اتحاد مسلمانان است، عنوان کرد: نوع حرکت، پوشش، طواف و اعمال حج بیانگر اتحاد مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه حج دارای ابعاد بین المللی است، مطرح کرد: مذهب و دین مهم ترین عامل و عنصر همگرایی است.

وی با بیان اینکه قلمرو همگرایی اسلام سایر انسان ها را نیز شامل می شود، خاطرنشان کرد: در همگرایی دینی یک فردی از شمال کره زمین برای حمایت از برادر دینی خود به جنوب کره زمین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام نواب: قلمرو همگرایی اسلام همه انسان ها را شامل می شود

حجت الاسلام نواب: قلمرو همگرایی اسلام همه انسان ها را شامل می شود