مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-07اقتصادي

تجهیز 85 درصد نانوایی های مشهد به دستگاه کارتخوان


فرماندار مشهد، از نصب دستگاه کارتخوان مخصوص طرح هوشمندسازی یارانه نان در 85 درصد از نانوایی های سطح شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن داوری، فرماندار مشهد در نشست خبری که صبح امروز در محل فرمانداری مشهد برگزار شد، از نصب دستگاه کارتخوان مخصوص طرح هوشمندسازی یارانه نان در 85 درصد از نانوایی های مشهد خبر داد.

وی با بیان اینکه تا امروز در بیشتر نانواییها دستگاه کارتخوان نان نصب شده است، ادامه داد: به نانواییهای باقیمانده پس از تعیین تکلیف مشکلات قضایی و حقوقی مالک نانوایی، دستگاه کارتخوان تعلق خواهد گرفت.

فرماندار مشهد، اظهار کرد: در اولین فاز طرح هیچ محدودیتی برای مردم ایجاد نشده است و استفاده از این دستگاه ها بدون محدودیت انجام می شود.

  داوری خاطرنشان کرد: در بحث اتباع با توجه به آمایش و ساماندهی دستگاه های بالادستی برای آنها نگرانی وجود ندارد و اتباعی که با مجوز وارد شده باشند می توانند از خدمات استفاده کنند اما برای اتباعی که غیر قانونی هستند در بک بازه ی زمانی منطقی این مشکل حل و به آنها هم خدمات ارائه می شود و تا آن زمان می توانند به طور آزاد نان خریداری کنند.

وی گفت: در مشهد 2300 واحد نانوایی وجود دارد که 90 درصد آنها مشکلی برای نصب دستگاه نداشته اند و تا کنون برای 85 درصد از نانوایی ها دستگاه کارتخوان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 85 درصد نانوایی های مشهد به دستگاه کارتخوان

تجهیز 85 درصد نانوایی های مشهد به دستگاه کارتخوان