مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-07سياسي

آرایش کک و مک دار آرایش ترند روز


زنان کک مکی در یونان باستان به عنوان افراد محبوب و موردتوجه خورشید و الهه ها شناخته می شدند.

- اگر در اینستاگرام، تیک تاک یا تقریباً هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری عضو باشید، احتمالاً حداقل یک بار عکس شخصی که با کک و مک های جعلی خود عکس سلفی گذاشته است را دیده اید.

کک و مک های تقلبی در حال حاضر بسیار شیک هستند و دوست داران مدهای آرایشی در سراسر جهان از انواع ابزارها برای ایجاد چنین ظاهر خاصی استفاده می کنند.

صرف نظر از این که شما علاقه مند به یادگیری نحوه درست کردن کک و مک های تقلبی هستید یا فقط می خواهید بدانید که داستان آن ها از کجا شروع شده است، از شما دعوت می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

پوست کک و مک دار در گذر زمان زنان کک مکی در یونان باستان به عنوان افراد محبوب و موردتوجه خورشید و الهه ها شناخته می شدند.

با گذشت زمان کم کم این لکه های رنگی از یک وجه تمایز مثبت به مایه خجالت تبدیل شدند تا جایی که افراد کک و مکی با سیانید پتاسیم سفید شده یا پودر سرب روی آن ها را می پوشاندند تا به هیچ عنوان دیده نشوند.

در دوره های بعد و رشد جوامع اگرچه مانند سابق تلاش زیادی برای پوشاندن و دیده نشدن کک و مک انجام نمی شد اما کک و مک همچنان به عنوان یک ضایعه نامطلوب در نظر گرفته می شد و نوعی نقص زیبایی به شمار می آمد؛ اما اخیراً کک و مک نه تنها ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایش کک و مک دار آرایش ترند روز

آرایش کک و مک دار آرایش ترند روز