مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-07سياسي

ندامتگاه قزلحصار به مرکز رفاهی، –تفریحی و گردشکری تبدیل شود


نائب رییس شورای شهر کرج با اشاره به انتقال زندان قزلحصار از کرج، گفت: این مجموعه باید به فضای سبز، مرکز رفاهی، تفریحی و گردشگری تبدیل شود.

- علیرضا رحیمی، عضو شورای شهر کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن قدردانی از پیگیری های مجمع نمایندگان استان در خانه ملت به جهت پیگیری و تصویب پایان فعالیت زندان های قزلحصار و رجایی شهر در این کلانشهر، خواستار پیگیری ویژه و مکاتبه با مقامات ذیربط در راستای تحویل قسمتی از 307 هکتار زمین ندامتگاه قزلحصار به شهرداری جهت احداث سایت فضای سبز، رفاهی و گردشگری شد.

نائب رییس شورای شهر کرج ادامه داد: کرج در سالهای گذشته میزبان حدود 10 درصد از جمعیت زندانیانِ کشور بوده است که علاوه بر تحمیل آثار و مشکلاتِ مضاعف، به جهت مهاجرتِ خانواده های ایشان به استان منجر به ایجاد سکونتگاه های غیررسمی، تشدید ساخت و ساز غیرمجاز و بروزِ مسائل خاص فرهنگی و اجتماعی نیز گردیده است.

رحیمی ادامه داد: با عنایت به مکاتبه معاون اول محترم دولت در راستای موافقت با فروش زندان های قزلحصار و رجایی شهر به ترتیب با مساحت 307 و 60 هکتار، احتمالاً نیتِ ساخت و ساز در آنها مطرح می شود که در این صورت افزایش بارِ جمعیتی و مهاجرپذیری و اتفاقات حاشیه ای را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ندامتگاه قزلحصار به مرکز رفاهی، –تفریحی و گردشکری تبدیل شود

ندامتگاه قزلحصار به مرکز رفاهی، –تفریحی و گردشکری تبدیل شود