مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-07سياسي

چهار طرح پیشران در سفر رییس جمهوری به استان کردستان اجرایی می شود


نماینده مردم بیجار در مجلس عنوان کرد: چهار طرح پیشران در سفر رییس جمهوری به استان کردستان اجرایی می شود که دو طرح کارخانه پتروشیمی و گلخانه قباسرخ مربوط به بیجار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از بیجار؛ علیرضا زندیان پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها به مناسبت سفر رییس جمهور اظهار داشت: قطعا این سفرها برکات، مصوبات و اعتباراتی دارد که برای کردستان و شهرستان بیجار تخصیص داده می شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه شغل اصلی مردم بیجار کشاورزی است و این شهرستان مشهور به غله غرب کشور است و به همین دلیل وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه  رییس جمهور به این شهرستان سفر می کند که در چند هفته گذشته با همفکری استاندار و فرماندار مشکلات بیجار احصا شده و متعاقبا به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به بازدید اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی از وضعیت راه های شهرستان بیجار، بیان کرد: برای اتمام کمربندی کوه زاغه ماشین آلات و اختصاص باکس برای نصب پل در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: جاده همدان بیجار چهار سال قبل بصورت ناتمام افتتاح شد که با وجود نداشتن ردیف بودجه، طبق وعده معاون وزیر، آسفالت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار طرح پیشران در سفر رییس جمهوری به استان کردستان اجرایی می شود

چهار طرح پیشران در سفر رییس جمهوری به استان کردستان اجرایی می شود