مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-07سياسي

استاندار آذربایجان غربی: عقب افتادگی ها با کار مضاعف و جهادی جبران می شود


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پایین بودن برخی شاخص های توسعه استان، گفت: تلاش ما این است که این عقب افتادگی ها را با کار مضاعف و جهادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه محمدصادق معتمدیان در جمع اقشار مختلف مردم ماکو، اظهار داشت: در سفرهای شهرستانی، رفع دغدغه های مردم، مهمترین بخش برای اجرای برنامه های توسعه ای و تصویب مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط محدودیت های کشور و ارائه خدمات به مناطق مختلف، نظرات مردم باید لحاظ شود، خاطرنشان کرد: مطالبات مردم در سفرهای شهرستانی شنیده می شود و اولویت بندی های لازم هم برای رفع آنها صورت گرفته و برنامه اجرایی تدوین می شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین نتیجه حضور میدانی در شهرستان ها را تصمیم گیری درست و جامع برای منطقه عنوان کرده و افزود: البته اگر بگوییم که همه مشکلات شهرستان در سفرهای شهرستانی حل می شود، حرف درستی نبوده و باید در این سفرها، اولویت ها مشخص شود.

معتمدیان با اشاره به محدودیت های مالی موجود در کشور و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، تصریح کرد: با این وجود دولت سیزدهم مصمم است که وظیفه خدمت رسانی خود را به صورت شبانه روزی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی: عقب افتادگی ها با کار مضاعف و جهادی جبران می شود

استاندار آذربایجان غربی: عقب افتادگی ها با کار مضاعف و جهادی جبران می شود