مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-07سياسي

رقیب آچار فرانسه در بوشهر تولید شد+ عکس


یک جوان دشتستانی به تازگی با تلاش و پشتکار موفق به اختراع وسیله ای شده است که در عرصه صنعتی و فناوری فایده های زیادی دارد.

- خبرگزاری فارس- شهرستان دشتستان، داوود بحرینی: یک جوان دشتستانی به تازگی با تلاش و پشتکار موفق به اختراع آچار ضربه ای شده که در عرصه صنعتی برای کشور فایده های بسیار زیادی داشته باشد.

فارس: لطفا خودتان را معرفی کنید؟ سلام؛ از اینکه با خبرگزاری فارس گفتگو می کنم بسیار خوشحالم، رضا حاجب فرد هستم متولد اسفند 1375 شهر شبانکاره شهرستان دشتستان، از تولد تا 15 سالگی ساکن شبانکاره بودم و دوره ابتدایی خود را در شهر شبانکاره گذراندم و برای دوره راهنمایی پس از موفقیت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره راهنمایی خود را در مدرسه نمونه دولتی باقرالعلوم برازجان و دوره دبیرستان را در مدرسه نمونه دولتی دکتر حسابی همان شهر با کسب رتبه برتر طی کردم.

در تابستان سال 1394 در رشته ریاضی و فیزیک به عنوان دانش آموخته ممتاز فارغ التحصیل شدم و در تابستان همان سال با کسب رتبه 286 کنکور سراسری دوره کارشناسی خود را در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه دولتی شیراز آغاز نمودم.

فارس: چرا پا در رشته مهندسی گذاشتید؟ از کودکی و نوجوانی به ساختن و خراب کردن علاقه داشتم و رشته ریاضی و فیزیک مورد علاقم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیب آچار فرانسه در بوشهر تولید شد+ عکس

رقیب آچار فرانسه در بوشهر تولید شد+ عکس